lördag 4 juli 2009

Ett par nya fotar tack!

Önskar någon kunde dimpa ner i soffan här jämte mig nu å säga, tja! här har du ett par sprillans nya fotar! Har ju jobbat i två dar nu, å stått upp i oändlighet.. Har haft mina vanliga platta skor nu för att jag tänkte dom va svalare att jobba i nu i denna värmen.. Ångest! De skulle jag inte ha gjort. Mina fotar har Ajajajajaj!! Ska åka ner å sno mammis foppapjux tänkte jag! haha! Synd morsan, nu blir du av med dom!

Väntar på att maten skall bli klar nu, sen ska jag upp till Sara å Sara en sväng. Dom ska ha lite tjejmiddag-kväll som garanterat kommer sluta i utgång! Tror dock de blir en lugn hemmakväll på soffan framför dumburken för min del! Är helt slut!! Varmt å jävligt e de också..

Får skriva mer sen.. Måste tydligen give a hand here now.. Duka!

ooo xxx

2 kommentarer:

Snor och Glamour sa...

Jag har satt larm på mina foppatofflor!!!!!

ooo xxx

Diddi sa...

de hade du inte alls de ;9) dom står på jobbet nu! så de så!