fredag 24 juli 2009

Home alone..


Så.. Nu sitter jag hemma i soffan och dricker en kopp te ur "Min syster" koppen som jag fick av Julia och lite kakor framför mig. Tittar på LA Ink och väntar på att Bubba ska ringa.. Ska upp till henne en sväng sen. Hon vaktar lilleman nu ikväll när Klubba jobbar!
Christoffer och Mikael gick upp till Emil för ett tag sen, skulle förfesta lite där å sen dra ut.. Funderar på att hänga på en sväng men vet inte om jag orkar. Är egentligen inte så himla sugen faktiskt!
Nu ringde Bubba också, hon skulle gå å nana så de blir ingen tripp till henne iallafall.. Följer nog med ut en sväng då. Inte så jätte spännande att sitta här själv igen och glo på dumburken!

Peaceandlove.

ooo xxx

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Ja det gick superbra, så himla skönt : ) Jag gick sist, låste dörrarna halvsex, det är så det ska va! Ikväll är det Jens Persson på Villan, erkänn att du skulle velat vara här ;)
Är allt bra?!
Kramar!

louise sa...

min kaka va go eller? ;)