torsdag 13 augusti 2009

I love my mom!

Kolla vad min gulliga mamma har suttit och pysslat ihop till mig!

Visst är hon duktig?!


Det fick ju såklart hänga ovanför min sida av sängen inne i sovrummet..
Tyckte det passade in väldigt bra där!


Idag har jag nog haft en av dom tråkigaste dagarna ever! Har suttit hemma iprincip hela dagen, inte gjort ett skit.. Tills mamma ringde och frågade om jag skulle med till Ikea en snabbis! Idag igen tänkte jag?! Men men, så fick de bli! Det blev en snabb visit men det va mysigt och skönt att komma ut lite..
Väl hemma igen skulle mamma och Julia följa med upp och titta på byrån som jag köpte häromdagen, vi körde därför runt huset och skulle parkera. Till våran stora förvåning upptäckte vi då att det va punktering på min bil som stod parkerad. Inte nog med det, det va punka på BÅDA framdäcken! Ingen slump att få punka båda fram samtidigt direkt.. Gissar att någon snorunge har varit i farten och släppt ut luften!! Tur va ju att däcken inte va söndriga iallafall och gick att pumpa upp igen!

Idag köpte jag inget speciellt på Ikea.. Lite småpill bara.. Nu när jag tänker på de köpte jag ju nästan ingenting alls! haha! En visp, två slickepottar och ett ljusfat.. a, och så givetvis ljus och stenar till fatet då. Det blev jättefint på soffbordet! (Bild kommer..)
Är väldigt sugen på att göra om lite här hemma nu som ni kanske märker.. Har lite smått och gott som jag vill ändra.. Som t.ex. byta kuddar i soffan, byta löpare lite här och var, köpa nya gardiner.. Ja, ni märker ju själva, inga drastiska förändringar direkt.. Och så småning om ett nytt köksbord också, men de får bli så fort plånboken tillåter!! Näe, nu tackar jag för idag och ska tända lite ljus för att snart gotta ner mig i soffan framför tv:n!!

Just ja!
Resultatet av faten, stenarna och ljusen..
Det blev såhär bra!

Va tycker ni?!


Peaceandlove.
ooo xxx

Ps. Mamma, det där med olagligheterna idag håller vi för oss själva va?! haha! Ds.

1 kommentar:

Snor och Glamour sa...

Tack gumman! Jag älskar din rubrik i detta inlägget! <3 Jag älskar dig också!

Va fint det blev med stenarna och även hjärtat ovanför sängen. Får väl se om jag hittar någon stämpel med älskade svärson på..... ;)

Ja du, det där hemliga håller vi verkligen hemligt!!!!!!!!
Inte ett knyst till NÅGON!!!!

ooo xxx ooo xxx