tisdag 11 augusti 2009

Ikea!

Vaknade ganska tidigt idag... haha! eller inte! Ringde Bubba å frågade om hon ville med på en tripp till Ikea.. Susade innåt men vid stoppet på Sandsjöbacka upptäckte jag vid kassan att jag verken hade kort eller körkort med mig! HOPPSAN! De va ju bara å vända igen! Väl inne på Ikea köpte jag en byrå liknande sak som nu är monterad och står i hallen! Blev kalasbra!! Bild kommer senare! Måste ju passa på att tacka Sara för hjälpen.. Utan henne hade jag fortfarande stått med byrå-jäveln och varit förbannad! haha! De va ju inte bara en del direkt!! Puss till dig gumman! Fick köpt lite annat smått å gott också, men inget kul.. Bara nödvändigheter sådär..

Får väl uppdatera er lite om gårdagen också när jag ändå håller på..
Vi va på bio. Jag, Mamma, Louise, Angelica och Ulf. Såg Sommar med Göran. Den va faktiskt riktigt rolig! haha! Skulle gått här i Kungsbacka på Facklan först men de fanns bara platser på första raden kvar... Inte kul att vakna med nackspärr idag lixom.. Vi åkte in till Biopalatset i Gbg istället, hade jätte trevligt!
Efter bion va klockan bara 9 å då bestämde vi oss för att åka hem till oss och titta på en film till! Den va ju dock mindre bra. Tror nog att de va den sämsta filmen i värlshistorien, den va till och med sämre än den jag å Sandra såg som jag bloggade om för ett tag sen!!

Ikväll blir de nog inte mycket gjort.. Sandra ville att jag skulle åka med henne ner till Anna, men Christoffer vill bara vara hemma så så får de bli!

Kankse skriver mer sen, ska gå ut å vara lite social med Mikael och mitt hjärta nu!
Peaceandlove.
ooo xxx

2 kommentarer:

Snor och Glamour sa...

Jasså Christoffer var inte med på bion?? Ha ha!
ooo xxx

Diddi sa...

nähe nä.. tydligen inte! haha!
ooo xxx