torsdag 6 augusti 2009

Men varför bloggar du ingenting Diana ????????????

De är härligt när till och med ens pojkvän (som för övrigt inte alls fattar varför man bloggar) saknar inlägg! haha! Har kankse inte varit så duktig på att uppdatera nu det sista i och för sig, men ändå!
Okej, vart ska vi börja?!
Förra fredagen va de utgång som gällde.
Lördagen va de Saras överraskningdag och de blev en mkt rolig tripp in till Liseberg!
Söndagen jobbade jag från 10 till halv 6 sen va de nog bara mys hemma om jag inte helt missminner mig!
I måndgas började Christoffer jobba igen efter sin semester. Jag är ledig! haha! Åkte ner till Annisen på kvällen.. Drack vin och sjöng Sing star!
Tisdagen fick jag ett städryck, minst sagt.. Storstädade hela lägenheten, dammsög och torkade golven! Klapp på mig! Duktig, duktig!
I går, Onsdag, va jag bara hemma. Körde Christoffer hem till Kalle och gick sedan en promenad med Sara. Efter våran lilla motionssträcka blev de Te och kvällsmacka ute på altanen. Vi hade jätte trevligt och satt ute tills efter 12 då Christoffer kom hem igen. Då va de lite fyllesnack från hans sida och sedan hopp i bingen! (Förlåt älskling, jag va tvungen! ;) haha!)
Idag är de kalas för Pontan hemma hos Angelica och sedan vinkväll hos Annisen med tjejerna på jobbet som gäller! Tror nog allt att eftermiddagen och kvällen kommer bli mkt rolig och mkt lyckad!

Peaceandlove.
ooo xxx

1 kommentar:

Snor och Glamour sa...

Kul att se att du lever! Javisst ja jag träffade ju dig i går! ;) Varför skriver du inte att du var hemma hos mamma och pappa och shoppade med mamma i Frillesås och Åsa?? Glömmer du oss. Du får ju lägga ut en bild på kultcykeln! Pappa har köpt pump, ny slang och grejer till den. Dumt att du tog den med dig, vi kunde fixat den här. Ta med dig den ner i kväll när du ska till Anna.
ooo xxx