onsdag 12 augusti 2009

Varberg vs. "Uffared"

Idag har jag varit nere i Varberg med Siss och Sofia! Vi fikade och spanade lite på stan. Hittade inget kul alls så de fick bli en tripp till "Uffared"! (Pappas tolkning av Ullared för dom som inte fattar!!)
Hittade äntligen mina korgar som jag tjatat om sååå länge! Dom passade perfekt! haha! Trots mina efterlängtade korgar va nog det bästa köpet idag..


Det här!! Gissa vad?!



Just de! En spikmatta!!
Helt underbar! Me love alot!!

peaceandlove.
ooo xxx

4 kommentarer:

Snor och Glamour sa...

Vid närmare eftertanke så tror jag bestämt det var en annan viss person som kallade Ullared för Uffared! Inte hennes pappa!! <3 <3
ooo xxx

Diddi sa...

De kan jag aldrig tänka mig! Vem va de då?
ooo xxx

Snor och Glamour sa...

Det va en trotsig tonåring som tyckte "Uffared" va det värsta stället att sätta sin fot på!!!
Gissa vem!? Börjar på Di och slutar på ana!

ooo xxx

Ett litet minne: Nana pom!!
Kom bara att tänka på det! Hi hi!

Diddi sa...

haha! a, de va James de! de du syfftar på måste ju vara Louise i så fall, kan aldrig tänka mig att jag skulle säga något sånt!!
ooo xxx