torsdag 20 augusti 2009

Vovve!

Ja, då har de ju iallafall gått en dag utan godis och cola! haha! DUKTIG!
Va bra sugen på ett glas cola igår när min kära satt och läskade mig med flit! Elaka människa!! Men näe då, där satt jag med mitt vatten!!
Hämtade Wilma igår.. Fick ett ryck att ta me henne hem.. Jätte mysigt har vi haft! Varit ute på promenader och gosat massa massa! Christoffer tror ju dock att hon är en bebis så som han daltar med henne! Söta!
I morse blev de upp tidigt, Chritoffer skulle till Sthlm å jag blev tvungen att köra honom till tåget. Han skall stå på en mässa där uppe nu torsdag till lördag så jag blir hemmma ensam! Inte tycka om... Men de får gå!

I morgon skall jag ha hem lite folk och mysa med vin och sing star. Kan bli riktigt trevligt! Systera mi ska nog sova här också!

Nu ska jag ner till Åsa å lämna Wilmut och sedan till Anna och hälsa på..
Skriver mer ikväll!

peaceandlove.
oooxxx

Inga kommentarer: