söndag 6 september 2009

Till slut..




...belv jag en Lukas! De va det enda namnet som både matte och husse tyckte om båda två och kom överrens om efter alla diskussioner fram och tillbaks!
. -. -.
Jag har varit jätte jätte snäll sedan dom hämtade mig igår kväll.. Sov hela natten gjorde jag också! Och inte kissat inne har jag gjort heller... Eller jo, en gång, men de va bara för att de kom så mycket folk och jag blev så glad att jag inte visste vart jag skulle ta vägen! Jag älskar att ligga i vardagsrummet vid de gigantiska fönstret och titta ut. Gillar solen gör jag också! Varmt och skönt.. Nu har jag börjat lära mig att jag inte får bitas utan bara pussas istället.. De tycker matte och husse att jag blivit väldigt duktig på! Sen är jag väldigt duktig på att ligga i min korg istället för i sängen och soffan. Tigger gör jag inte heller, utan jag lägger mig och sover i stället! Åka bil tycker jag inte heller är några problem, jag sitter så snällt i min bur där bak så..! Brukar oftast sova då också faktiskt! Gå i koppel är kul! Och duktig på de verkar jag också vara eftersom matte och husse berömmer mig ofta! Sitt och ligg kan jag.. Fast de är mycket roligare när jag får godis!! De är gott!! Busa är nog något av de roligaste jag vet.. Har massa roliga leksaker, men min favorit är de gröna benet som piper när jag biter i de!!
. -. -.
Nu är det snart dax för en liten promenad så jag får uppdatera er senare!
Pussåkram Lukas

5 kommentarer:

Snor och Glamour sa...

Ge Lukas en puss från mig! Saknar honom!!!
Hälsa honom från mormor! <3
ooo xxx

pojkarna2009 sa...

Älsklings prinsen <3<3<3

Jannike sa...

Grattis till eran bebis!

Jennie Wallborg. =) sa...

grattis grattis! =) fin han ser ut!
Ett leksakstips som är gratis är tomma dassrullar. blir mycket skit på bolvet. men inget annat går ju sönder när det kliar i tänderna.. ;) man kan även stoppa i lite godis och tejpa igen nästan hela öppningen på båda sidorna.. på så vis låter den roligt och lukar gott. =)

Kram

Diddi sa...

Nämen hej gumman! kul att höra från dig! jaa, han är helt underbar! Han har blivit jätte duktig nu! Älskar att leka med allt och alla! En riktigt pärla!
Allt bra med dig annars?
Pussåkram