tisdag 27 oktober 2009

Cp-bryt!!! =)

Haha! Vi kom precis in från kvällspromenaden som uppenbarligen var väldigt uppfriskande och rolig! Lukas har just nu fått ett totalt cp-bryt! Han är helt loss och springer som en idiot mellan sängen och soffan.. Upp, ner, upp, ner!

Tidigare idag va vi på promenad i Kungsbacka skogen. Det va livet! Jäklar va han tyckte de va kul! Sprang lös gjorde jag också! Jätte duktig va han!! Vi tog massa kort och hade en jätte mysig tid trots det tråkiga vädret!
Har varit nere i Åsa och hämtat min kappa som jag skall ha på begravningen på Onsdag också. Passade på att panta alla flaskor vi hade ståendes i "Mikaels rum" när vi ändå va ute och körde. Blev en hel del! 1 stor sopsäck och 4 pappers påsar fulla va de!! Herrugud va vi dricker Cola!! haha! ;) Det roliga är att både jag och Christoffer fullkomligt hatar att panta flaskor och skojade p vägen om att de skulle börja tjuta och att masinen skulle vara full så vi blev tvugna att kontakta personal.. Och, va tror ni hände?! Jo, självklart börjar den tjuta och är givetvis full så vi va tvugna att kontakta personal!! Underbart och klockrent! Christoffer ville sjunka genom jorden och adrig mer komma tillbaks inprincip! Men ett gott skratt fick vi i alla fall! :)

I morgon skall vi stor städa lägenheten.. Tråkigt värre.. Inget jag ser fram emot direkt, men det är skönt sen när det väl är gjort! Det är helt otroligt vad en sån liten krabat som Lukas är duktig på att dra in så mycket skit..! Vi skall även köra bort alla Christoffers gamla kläder till insamlinegn vid Tölö kyrka i morgon.. Dom skall till Vitryssland. Fick ju ett ryck och rensade ur hans garderob för ett tag sen, men påsarna står kvar än.. Sorgligt, men tyvärr sant!

2½ män på tv nu, sen kramas med kudden!
Natti natti!

Peaceandlove.
ooo xxx




2 kommentarer:

Snor och Glamour sa...

Å vilken härlig dag i skogen! Lukas e alldeles blöt ser jag! :)
Jättefina kort! Dom "lånar" jag gärna....
ooo xxx

Diddi sa...

haha! ja, han va som en sränkt katt ungefär! idag blir de promenad vid stranden i Åsa tror jag.. kommer förbi å hämtar wilma i så fall! ;)
ooo xxx