söndag 22 november 2009

Ruddalen

Någon som kankse har sett någonting annat än regn i dag?!
Det har i allafall inte jag gjort. Det har regnat konstant sedan jag gick upp kvart över 8 i morse... Skulle göra oss i ordning och åka ner till valpkursen men sådär i lagom tid kom ett sms om att den va inställd pga. vädret. Skönt tänkte jag som inte alls va sugen för fem öre på att försöka lära min skatt något i detta vädret! Han va nog lika osugen han faktiskt. Han ville verkligen inte gå ut i morse när vi skulle gå kisserunda.. Han satte sig på rumpen och bokstavligt talat vägrade röra på sig! Fick bära ner honom till gräsmattan där han satte sig å kissade direkt på stället, gick två steg, bajsa sen drog hemmåt igen! Haha! Underbara varelse! Väl hemma gick han direkt in i sovrummet och hoppade upp i sängen.. Han skulle sova mera han! haha! Så sööt!

Vi skulle åkt ner till Sjöarmossen idag och åkt skridskor och killarna skulle ju då självklart spela lite hockey, men de blev inget med de i detta skit väder inte... Putte kom då på den brilijanta idén om att åka in till Runddalen där det är tak över utebanan, Off we go!
Har nästan precis kommit hem därifrån nu och skall äta lite gott här.. Sen väntar stora godis-skålen och bra film med himmelsk sällskap! ;0)

By the way, filmen igår va grymt bra! En av dom bästa faktiskt! Å då ska ni också veta att jag egentligen hatar sån jävla since ficton (eller hur faan de nu stavas) skit.. Vedervärdigt tycker jag i alla fall att det är! You gotta see it!! Sjukt bra!

ooo xxx

Inga kommentarer: