söndag 20 december 2009

Tummar och tår!

Nu snöar det äntligen här igen! Och det bästa utav allt.... Det lägger sig!! Så himla mysigt är det! Har snöat i 2 timmar snart, sånna där stora vita fluffiga goa flingor! Har nog kommit en decimeter nu om inte mer.. Kallt och gott är det också. 11 minus! Diana like it alot! <3
Håller alla mina tummar och tår nu för att de skall ligga kvar över julafton! Hur grymt hade inte de varit då?! En vit jul med nysnö. Helt fantstiskt hade det varit! Va ärlig talat väldigt skeptisk till denna julen och hade ingen julkänsla alls, men nu så. Med massa paket under granen och härliga flingor fallandes från himlen börjar stämmningen och känsla komma krypandes mer och mer! Är tveksam till jobbet imorgon bara, lär ju vara en och annan dum jävel som har kört av eller "glömt bromsa"i tid och krascha in i bilen framför samt orsakar trafikstockning. Mindre roligt, men det får väl gå. Sen finns det ju säkerligen puckon som inte har fått på vinderdäcken ännu heller.. Ännu bättre! Synd om dom! haha!

Har by the way en ny favvolåt som går om och om igen här på datorn... De har ni ju säkert redan listat ut med tanke på att jag la upp texten på den här igår. Do you remember heter den och det är Jay Sean som gör den tillsammans med Sean Paul och Lil Jon. Hur grym som helst, jag älskar den och blev störtkär med en gång! Kärlek vid första ögonkastet som min kära vän så fint kallade det igår! :0) Påminner mig om Funäs och alla minnen därifrån! Helt sjukt va jag saknar det! Men snart så.. Då ska jag upp! Finally! Verkligen längtar! (Förlåt älskling!)

Nu skall jag dra med mig den bakfulla grabbligan som ligger på soffan helt utslagna på promenad i snön med galenhunden! Han är helt vild i snön och tycker det är hur kul som helst! Speciellt att jaga snöbollar och hoppa i fotspår!

Ta hand om där ute!
ooo xxx

Inga kommentarer: