fredag 1 januari 2010

I brist på annat!

Lovar du att vara ärlig? Jajemensan!
Du heter? Diana
Smeknamn? Våras allas egen kära Mikael har ju tagit upp mitt smeknamn sen jag va liten så.. Diddi numera! Kallas även Nana, Nanizen och kakka av familjen.
Låt som du när du är ledsen sörjer till? Whiskey lullaby - Prad Paisley
Beroende av? haha! Det finns en del, men cola går ju bara inte leva utan!
Vad tror folk om dig? Dom flesta som inte känner mig tror nog att jag är en riktig jävla bitch!
Stämmer det? haha! Kanske till en viss del.. :0) Jag kan om jag vill!
Vad får du oftast komplimanger för? Oj, den va svår.. För att inte låta för självgod nu då så får jag ju försvara mig med att jag jobbat som servitris i flera år och har haft en och annan full gäst, men jag måste nog säga för mitt utseende!
Hur imponerar man på dig? Imponera på mig... Hmm.. Tror det räcker med att vara sig själv och att man har en egen vilja.
Brukar du skratta för dig själv? Varje dag! Klart man skall skratta om något är kul!
Vad står det i ditt senast inkomna sms? Ok. Då satsar vi på det! Puss
Var bor du? I Kungsbacka.
Trivs du där? Yes! Nära och bra till allt!
Äger du några converse? Nej.
Brukar du bli för full? Det händer ja...
Är du allergisk mot något? Nope, ingenting!
Hur svarar du i mobilen? Beror lite på vem som ringer. Om jag känner igen nummret eller inte.. Men oftast Heeej!
Antal timmar sömn inatt? Oj, Nyår.. De va inte många.
Brukar du komma i tid? Yes! Jag brukar nästan alltid vara för tidig. Jag hatar själv att vänta så jag försöker få andra att slippa vänta på mig.
När mår du bra? När jag är med mina nära och kära.
När blev du fotad senast? Today! ;0)
Hur känner du dig nu? Jag känner mig väldigt uttråkad och trött! haha!
Vanligaste färg på dina kläder? Svarta, utan tvekan.
Vad tycker du om fötter? Det är de absolut värsta som finns... Så fruktansvärt äckligt är det! Vad saknar du? Funäs!!!
Hade du en bra kväll igår? Helt fantastisk!
Favoritdryck på morgonen? Not good, I know, men Cola!
Rakar du benen? Självklart! Nästan varje gång jag duschar!
När brukar du oftast gå och lägga dig? Jag är kvällsmänniska, så för det mesta alldeless för sent! Speciellt när jag skall till jobbet dagen efter... Är ju mer död än levande på morgonen!
Är du blyg? Det vill jag inte påstå nej!
Sysslar du med någon idrott? Inte nu längre... Men snart igen,
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Svårt att säga.. Vill nog gärna göra de, men näe.. Det gör jag nog egentligen inte. Tror kankse de beror på hur personen man träffar är.
Är du nöjd med ditt liv? Skall göra några små förändringar nu, men i stora drag så ja!
Är du bortskämd? Dom säger det ja. Men inte enligt mig själv.
Vad gör du imorgon? Städar! Inget jag ser fram emot, men det behövs!
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Oj, den va klurig.. Kan nog tyvärr inte ge något rakt svar där..
Vad längtar du till? Jag längtar tills jag skall åka upp till snön och mina vänner i funäs och hälsa på!
Har du bra vänskap och äkta vänner? Japp, jag har dom bästa!
Vad använder du för schampoo? Hmm.. Vet inte va de heter, men de är något Bexi har lurat på mig! haha!
Hur gammal är du? 21.. Fyller 22 i mars.
Tycker du om någon just nu? Finns många jag tycker om och bryr mig om!
Gröna eller röda äpplen? Gröna.
Vilken tid gick du upp idag? Kvart över 8...
Har du sovit i din egen säng inatt? Jajemensan!
Har du strumpor på dig just nu? Japp.
Är det okej att gråta? Det är klart att det är!
När grät du senast? Det va så längesedan att jag har glömt bort de..
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Hujedamej.. Bra fråga! Jag hade lagt den på ett hus tror jag.. Eller en ny bil kankse..
Bär du glasögon eller linser? Inget av de.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Nej, inte viktigt. Men det är lite kul ibland!
Har du piercing? Ja.
Tatuering? Yes! Sen den 29 December 2009! haha!
Vill du gifta dig? Ja, någongång i livet!
Vill du ha barn? Klart jag vill.. Kankse inte just i morgon, men i framtiden så.
Solar du ofta? Haha! Nej, det vill jag verkligen inte påstå!
Är du bra på att laga mat? Jag kan om jag vill!
Är du flygrädd? Nej, men jag tycker inte om dom där förbaskade luftgropparna som blir ibland!
Hur vig är du? Haha! Inte så värst!
Är du musikalisk? Nope.
Vad dricker du helst när du är törstig? Riktigt kall COLA ♥
Vilken är din favoritglass? Piggelin, helt utan tvekan!!
Tror du på ett liv efter döden? Jag tror att det finns något efter döden, men om det är liv vet jag inte...
Tycker du om sushi? Har aldrig testat, men tanken på rå fisk låter faktiskt inte så lockande..
Vad äter du helst när du ser på film? Godis!!
Har du tandläkarskräck? Nej.
Är du morgon eller kvällsmänniska? Defenitivt Kväll!!
Vilken ögonfärg har du? Brun.
Har du någon gång gråtit dig till sömns? Ja.
Röker du? Ja.
Hur ofta tränar/motionerar du? Räknas promenader med hunden?! haha!
Vad är du rädd för? Spindlar... Och det är min mammas fel! ;0) haha!
Brukar du svära mycket? Det händer...
Gillar du ketchup? Yesyes!
Kan du stå på händer? Ja, det tror jag nog att jag fortfarande kan!
Vilken var den senaste låten du hörde? Do you remember - Jay Sean, Sean Paul och Lil Jon.
Hur lång är du? 171 tror jag!
Sista frågan, tycker du att det här var kul? Nja, inte speciellt.. Men de va ju bra tidsfördriv i allafall!

Inga kommentarer: