söndag 10 januari 2010

Sjuklingar och söndagsmys!

Jag har två sjuklingar här hemma... Christoffer är jätte förkyld och tycker jätte jätte synd om sig själv, han är döende!! Lukas däremot är mycket bättre idag. Han snodde en halv godisskål hemma hos mamma och pappa igår och spydde som en liten gris.. Stackarn! Godisskålen betod av choklad och saltlakrits. Mindre bra för en liten vovve då choklad är giftigt.. Det va så synd om honom och han fattar ju inte varför heller.. Lilla vännen mådde jätte dåligt! Det såg ut som om han hade svalt en ballong och magen va stenhård på honom..

Sara Blom kom hit för en stund sen, vi skall käka middag och mysa! Idag blir det fläskfile fylld med fetaost, soltorkadtomat och basilika och potatisgratäng! Mumsfillibabba! Luktar jätte gott gör det! Kankse blr en film och lite godis sen också, vem vet?!

I morgon skall jag jobba.. Har fått nya tider nu så jag börjar först 07.40! Helt okej! haha! Jag som hatar att gå upp tidigt på morgonen blev ju överlycklig för denna överraskande sovmorgon!
Jag lovar att jag kommer försova mig i morgon nu bara för det! haha!

Nu skall jag duka.. Sara och Christoffer sitter och spelar Wii. Super Mario. Låter väldigt roligt när Sara skriker och kommenterar allt hela tiden.. Hon är nog lite vilsen tor jag! ;0)
Ta hand om er!

oooxxx

2 kommentarer:

Snor och Glamour sa...

Oj vad härligt med sovmorgon!!
Hälsa den döende från mig och pussa prinsen på den blöta näsan!!
ooo xxx

Victory's Within The Mile sa...

Hahaha lät jag så roligt ;) .. ja jag va otroligt vilsen i världen av Super Mario ;) Tack för gårdagen det va jätte mysigt och maten var otroligt god!! Puss