söndag 21 mars 2010

2010/2011

I vinter, kankse redan i sommar blir de säsong igen! Är så sjukt sugen så de finns inte!! Saknar de sååå in i hel-ete! Satt å kollade på bilder nyss. Skrattade för mig själv och tänkte tillbaks.
Så fantastiskt! Skulle kunna åka nu. Nu, nu, NU om det va så! Så jäääävla roligt!

Hemma från Norge och Bubba igen..
Hade en rolig helg med min saknade! Kul å se hur hon hade de också efter allt prat och all förklaring! Det bästa av allt va ju att spöket inte kom å tog mig! Inte en endastegång visade han sig.. Duktigt spöke!! haha! Ska upp någon helg i slutet av april å hämta hem min lilla Bubbis och alla hennes milijontals grejer! Får hyra en mini-buss och ett släp tror jag nog allt ;0)

Nu återstår det bara att kramas med kudden hur ogärna jag än vill det just nu. Måndag i morgon, back to work... Fasiken va dagarna och veckorna går fort. Dom flyger ju förbi! Skulle behöva ha typ 10 dagar på en vecka och 48 timmar på ett dygn för att hinna med allt!

Just ja, håll alla tummar å tår ni har för mig dom närmsta dagarna och önska mig lycka till!
Tell you later! Hemlis än så länge! ;0)

Sov gott kära vänner!
ooo xxx

Inga kommentarer: