lördag 27 mars 2010

Design.

Design, det är design! haha! Norge så de skriker om det. Eller?! haha! ;0)
Tröttnade på den svart/vit tråkiga här på lilla bloggelen och kände för lite färg. Är ju dock inte klar så nu får ni ha överseende med att sidan är under konstruktion! Se där ja, vilka ord jag kan!
Nu har kärleken min anlänt, jätte mysig är han. Han har saknat mig jätte jätte mycket! De viskade han helt själv till mig i mitt öra! Just nu så står han i fönstret och håller sten koll på det äldre paret som är ute och promenarar på hans helt egna gata! Han är för go den!

Som sagt så va vi ute i Varberg igår. Mycket festligt vill jag lova!
Började kvällen nere hos Anna i F-sås med hockeyn och massa skratt, senare vidare till Cheers and beers nere i Varberg, och några drinkar senare därifrån till Oscar's. Efter några drinkar och någon shot kom vi på den geniala ideén att ta taxi till Bua! Vilket visade sig att det inte va en sån himla genial idé som vi hade trott!! Hur som helst så hamnade vi på någon sorts fest där bland alla bönder och jag fick en stalker hack i häl! Sjukt otäck va han! Skulle hämta mig på motorcykel å när jag inte ville de skulle han hämta mig i sin snabba trimmade bil som inte fick lova att köras på vägarna egentligen! Sicket jävla stolpskott gott folk! Som ni förstår så blev vi inte speciellt långvariga i bonnelandets lilla lilla byhåla Bua utan vi ringde efter skjuts. Jag har då aldrig varit så glad i hela mitt liv som när jag såg Daniel och han röda fara komma körandes på vägen för att rädda oss! Tack vännen, du är guld värd! Kvällen avslutades med lite mat och sen sängen! Jag hade oerhört kul igår, och va jätte jätte jätte full! haha! En kväll att minnas!

Nu ska jag äta mat!
Hörs senare!
ooo xxx

Inga kommentarer: