onsdag 17 mars 2010

Nystart.

Funderar på att byta blogg. Göra en helt ny. Byta namn på skiten och radera denna. Göra en nysart helt enkelt!
Satt å läste mina gammla inlägg igår kväll, sjukt kul att ha ändå. Nästintill allt handlar om Affe lille hjärtat.. Har dock tagit bort massa inlägg nu så ni inte kan läsa dom! haha! SYND! Va väldigt kreativ och duktig på det där med bloggandet i början, svårt att tro jag vet! Kankse va de för att mamma typ tvingade mig eller för att jag hade för mycket tid över uppe i funäs! Satan va jag längtar tillbaks dit! Funäsdalen, Härjedalen i Jämtland. Min firstad! haha! Inte så långt kvar nu ändå.. Konstigt att jag trivdes så jäkla bra där uppe ändå. Egentligen alldelles för lugnt och stilla för mig! Inga intriger, inget drama. Lugnt och skönt bara. Ingen stress för fem öre. Underbart, men absolut inte likt mig!

Shit, återkommer mer sen. Fick helt plötsligt jävligt bråttom!

ooo xxx

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är inte så konstigt att man blir så här, man blir liksom lugn och tja.. lugn! : )
Japp, på riktigt och förmodligen för alltid! ;)

Kulanda