måndag 19 april 2010

Amazing!

Njuter av dessa underbara dagar! Sol, sol, sol! Jag älskar det! Långa promenader med  fint sällskap och en fantastisk liten individ! Grillning och mycket utevistelse över lag.. Finns inte så mycket som kan slå dessa dagar!! 


Inte långt kvar nu innan det mesta händer! Mycket att se fram emot! Kommer bli kanon!
Norge. Tyvärr inte riktigt som planerat..
FUNÄS!
Lägenhet!

Måste bara berätta.. För en liten liten stund sedan när jag va ute med Lukas höll jag på att kissa ner mig!
Från ingenstans tio meter framför oss står typ världens största rådjur! Helt blixtstilla å bara tittar på oss.. Tror ni jag höll på att avlida för gott eller?! Hjärtstillestånd gånner 100! Käre barn va rädd jag blev! Och likaså Lukas, han fattade nog inte riktigt va som hände stackarn! haha!

Nu ska det snart nanas för fullt, är helt slut...!
Ta hand om er!

ooo xxx

Inga kommentarer: