måndag 5 april 2010

Resultat.

Elmia 2010 resulterade i en försvunnen telefon och en söndrig bil!
Utöver dessa två incidenter hade i allafall jag väldigt ku,l trotts dyngpckade passagerare i "min" bil! haha!
Bilder ligger på fb om någon vill se..

Just ja, Daniel försökte byta bort mig också! Mot en modell med jätte långt fejk-blont hår och silikontuttar.. Hon va visserligen väldigt söt, men han tog till slut sitt förnufft till fånga och behöll mig! haha! ;0)
Han insåg väl kankse att han inte skulle kunna ta sig hem från Jönköping annars! Smart val!
Tobbe å Alex tog kort på var enda tjej dom såg.. Å då menar jag verkligen VAR ENDA en!
Tur i allafall att dom uppförde sig riktigt ordentligt allihopp annars hade jag dött! Eloge till er grabbar!

-----

Igår va de Tacos, chip, cola, dipp och bingolotto som gällde! Jag, Alex å Daniel satt där å duttade! Lukas va givetvis med han också!  Daniel vann 100 kronor, vi andra gick back! Va ganska roligt ändå.. Sjukt längesedan jag spelade..
Hade en mycket trevlig kväll, tack för det grabbar!

Ska snart fara in till Kba å träffa Loffe! Vi ska baka å kolla på film!

Idag kankse C ska hämta Lukas också... Får la se hur de blir med de.

Ta hand om er!
ooo xxx

Inga kommentarer: