onsdag 7 april 2010

Sommarkänsla!

Daniel kom gåendes med en kall öl i handen, dörren står på vid gavel, solen skiner, det är varmt, mysiken är på och grillen är så gott som startad! Och där va de ett kallt glas vin till mig också ja! Underbart! Kan de inte alltid vara såhär?! Vill ha sommar nu! Kan den inte komma snart för att alltid stanna? Måste ju medge att vissa saker är bättre med Åsa än andra ändå! Men bara på sommaren måste jag bestämt tillägga.
Något saknas ju dock... Eller två saker faktiskt. Mtt allt, Lukas och min älskade vän Sandra! Om bar 16 dagar skall jag åka till Norge för att hämta hem henne. För all framtid! Aldrig att hon får flytta dit igen! Älskar dig flicka lilla!

Eftersom jag är sååå himla duktig på att lägga upp kort här i bloggen utlovar jag här med kort på grillmästarna och resultatet senare i kväll!

so long!

ooo xxx

1 kommentar:

Snor och Glamour sa...

Men det måste ju vara tre saker som fattas!! Din älskade mamma är ju inte där ;)
ooo xxx