tisdag 25 maj 2010

Lampan på bilen är sönder.. "Halvljuslampan." Va käckt tänkte jag! Stannade i Kba på vägen ner till åsa förut och skulle köpa en ny... Jaha ja, redan där började de ja! KUL! - Ska du ha en dubbel eller enkel?! Vadå dubbel eller enkel, va e skillnaden lixom? Ja men, går helljuset på samma lampa som halvljuset eller har du två separta lampor? Jag tittar frågande och ser förmodligen ut som en fågelholk eller typ världens största frågetecken.. Hur ska jag veta de? Eller aa, hur vet man de förresten? SUCK! haha! Jag tar en av varje, då passar ju alltid någon i alla fall tänkte jag och betalade! Två lampor rikare gick jag ut från butiken riktigt nöjd över mitt smarta drag och forsatte min lilla färd ner till Åsa. Kände mig lika smart och va helt inställd på att det skulle bli lätt som en plätt att byta lampan.. Trodde jag ja,enda tills jag öppnade motorhuven tog en titt, pillade lite och stängde huven igen.. De där va absolut inget för mig, de märkte ju jag! Tror bestämt jag är min far upp i dagen då jag tänkte för mig själv innan jag låste bilen och vände på klacken, tur att de finns folk som lever sånt här!!

1 kommentar:

Snor och Glamour sa...

Jag hoppas inte du glömmer skriva med STOOOORA BOKSTÄVER vem som bytte den sedan!!!! ;)

Kram från din snälla och goa mamma!
ooo xxx