söndag 15 augusti 2010

Så himla typiskt!
Just när jag bestämmer mig för att ändra min tråkiga design här i bloggen då ska min data krångla å inte alls samarbeta med mig! Höger knappen har lagt av så jag kan inte spara bilder.. Hade tänkt gör en ett jätte fint collage, men nu funkar ju inte de eftersom jag skulle blanda bilder som ligger på datorn och några från Fb. Så fruktansvärt typiskt! Jag får komma på en annan lösning helt enkelt... Kankse går det att maila bilderna som ligger på datorn till mig själv så jag kan öppna dom och fixa iordning de på C´s dator.. Hmm, där va jag kankse lite smart ändå.. Eller?! Kankse blir jag stolt över mig själv senare! haha! Jag håller tummarna för att de funkar och för er så återstrå de ju att se. Funkar de så blir de ny design inom kort, funkar det inte så aa.. då får ni dras med den gamla som jag har nu tills vidare!

Talk to you soon!
ooo xxx

Inga kommentarer: