måndag 15 november 2010

Hata.

Hata är ett stark ord. Ett kraftfullt, MEN, jag kan helt ärligt säga att jag hatar allt som har med A-kassor och försäkringskassor att göra! Jag förstår att folk ger upp.. Dom är ju totalt omedgörliga och fullkomligt blåsta. Vilka jäkla system dom har! Är det inte komplettering på det ena så är det ta mig fan det på det andra. Nya grejer varje gång. Va e problemet?! Hur svårt kan det vara att författa ner alla kompletteringar eller dokument som behövs i ett enda brev istället för att skicka fyra, fem, kanske sex stycken?! Dom vet ju för i h-lvete inte ens själva vaddet är domsysslar med. När man ringer och rådfrågar för att man inte fattar eller har en fråga, då kan dom inte ens svara. Ibland kan du tilloch med få två helt olika svar från två helt olika personer. För att inte tala om denna jäkla vidarekoppling... Va fan, lär dig ditt jobb! Om inte ens du vet, hur fasiken ska JAG då kunna veta?! Nötter hela bunten...
Blir så jävla förbannad!!

Å ja, det känns mycket bättre nu när jag har lättat mitt hjärta! ;0)

ooo xxx

Inga kommentarer: