torsdag 23 april 2009

Sol och fint väder!

Sitter i soffan och har precis sagt hejdå till Malin å Rebban.. Dom skulle iväg till skidskolan å försöka lära ungarna att åka skidor! Härligt att jobba ute en dag som denna.. Strålande sol och plusgrader! Lovely! Ska snart gå ut å sola lite tänkte jag. Hinner ju aldrig göra de ju. Solen har en förmåga att alltid kika fram när jag jobbar!! Kom å tänka på när vi va på Skoogs å åt förra tisdagen.. Så hysteriskt roligt va de! Måste berätta!


De va jag, Rebban, Malin å Bexi. Alla lediga smatidigt för en gångsskull å då passa vi på!

Vi åt 3 rätters å drack vin, hade jätte trevligt! Jag å Malin skulle ha chokladfondant till dessert, å när servitrisen kom med dom bröt Rebban ihop totalt... Ursäkta mig, klämde hon fram när servitrisen gått, men hur faan kan man servera något sådant?! Dom måste skoja med oss!!

Jag å Malin sneglade då ner på våra tallrikar å förstod precis va hon menade...!



Ja, ni ser ju själva att man kan vara helt fanasilös för att de ska se ut att vara något helt annat!!








Varpå våra skrattanfall resulterade i tårar! Kunde inte sluta skratta någon av oss, å folk runt om vände sig å kolla!

Sjukt roligt hade vi, å kvällen kunde inte bli bättre!




Näe, nu ska jag in i duschen sen ska ja ut i den härliga solen å bättra på fräknarna lite! Går inte sitta inne framför datorn en dag som denna! Vindstilla e de också! Mm, Me like alot!!!


Later... Puss

2 kommentarer:

Snor och Glamour sa...

Men gud vilken efterrätt!! Jag åt frukost samtidigt som jag läste ditt inlägg och jag tappade matlusten!!!
Var det gott?
ooo xxx

Diddi sa...

haha! ja, konstigt nog så va de det!! va väldigt skeptisk till att ens smaka, men gott va de faktiskt!!
ooo xxx