fredag 24 april 2009

Flytt..

Idag måste vi flytta ut från lähenhet 12 där vi har bott i 2 veckor nu.. Kommer kännas jätte tomt å inte ha en "fritidsgård" runt omkring sig längre! Har alltid varit någon hemma när man kommit hem å de har aldrig varit tyst. Passar mig perfekt!! Öppet hus har vi även kallat de då dörren inte varit låst en enda gång sen vi flytta in.. Inte ens om nätterna. De va lika spännande varje gång att se vem som va hemma hos oss när man kom hem, folk har kommit å gått som dom vill!

Somnade vid halv 4 i natt å blev väckt av Bexi som kom upp hit från Christian vid 5..
Pratade med henne en stund å kunde verkligen inte somna om efter de. Kul! Lär vara helt död ikväll på jobbet, men men..

Nu måste jag sätta igång å städa... Fy va tråkigt! Men väldigt väldigt behövligt vill jag lova!!
Återkommer senare...

Pussåkram

3 kommentarer:

Snor och Glamour sa...

Men gud skall du flytta till Stig Helmer nu då???

Snor och Glamour sa...

Nu saknar jag ett inlägg!!
ooo xxx

Diddi sa...

ojdå, vilen chock! haha! mitt internet har inte velat som jag velat på några dagar serru..! ska blogga snart, ska bara prata klart me min kära först! ooo xxx