onsdag 20 maj 2009

Gräsligaste jag sett!!

Satt på blocket å kolla lägenheter idag.. Hittade en lägenhet i Mölndal som jag ringde på. En 2 på 57 kvadrat, nästan helt nyrenoverad, väldigt ljus å fin. Tvättmaskin å torktummlare.. Öppen planlösning, fräsch helt enkelt! Bara ett problem.. FONDVÄGGEN! De va det absolut gräsligaste jag någonsin har och någonsin kommer att skåda i hela mitt liv.. Så fruktansvärt ful!! Omtapetserings projekt kan jag lova! haha! Hur som helst. Gubben skulle återkomma till oss imon då han hade en som skulle komma på visning nu i kväll.. Får se va han säger, om hon tog den eller inte!!

I mon ska jag jobba för första gången på aa, sen 2 maj! Mjukstartar lite sådär härligt med ett 8.30-20.00 pass på Ica! ;o) Funderar på Ullared på torsdag kankse.. Om inte visning på lägenheten!

Måste försöka nana kudden lite nu..
Sussa sött!
Love.

Inga kommentarer: