fredag 22 maj 2009

Hallå pojkar..

Nämen, hallå pojkar! - Vill ni ha lite kaffe å nybakta bullar kanske?! haha!
Igår va jag, sandra å mamma å tittade på en lägenhet i Mölndal. Den va jätte fin å tapeten va faktiskt inte så hemsk i verkligheten som den såg ut på kortet!! Men den måste ändå väck för den va allt annat än snygg! Det absolut bästa av allt med hela lägenheten va ju att den hade en garderob i hallen som man kunde gå in i! Helt perfekt för alla mina skor å jackor m.m!! När vi står där i lägenheten å pratar med Anders (tror jag han hette) berättade han att huset bredvid, typ 30 m från fönstret, precis hade blivit köpt av Hells Angels! Mamma höll på å dö!! Då fick jag den briljanta idén att bjuda in dom på kaffe å nybakta bullar, men mamma tyckte de va en bad idé med tanke på min "stora käft" som hon uttryckte sig! Hur som helst så e de Affe som får bestämma när han kommer hem! Ska titta på en lägenhet i Kungsbacka snart också... En "stuglägenhet" som mamma så fint kallar de... Den ligger på en gård i Tölö, 10 Minuters gångväg till centrum. Kankse passar Affe bättre, men som sagt It´s up to him when his home again! "Stuglägenheten" skulle vara ett litet renoveringsprojekt så de kan ju bli kul de med!

Ringde å skulle prata lite med kärringarna idag också, men de va ju givetvis ingen som svarade! Blir så trött!!

Hör av mig mer sen, ska pussa på dogsen nu!
Love.

2 kommentarer:

Snor och Glamour sa...

Livet ändrar sig snabbt!
ooo xxx

Diddi sa...

japp! That´s life!!