fredag 8 maj 2009

Inge vidare bra...

Det här med nya tag och skärpning när de gäller bloggen blev ingen hit direkt!
Tycker inte jag har varit speciellt duktig när de gäller bloggandet faktiskt... Ajabaja, fy på mig!

Igår va jag å Sandra hur duktiga som helst.. Vi bytte nämligen däck på min bil heeelt själva! *stolt* Patrick va visserligen med, men han filmade bara.. Okej, han visade vart vi skulle sätta domkraften också.. Han tyckte att de skulle vara onödigt med ett hål i golvet! Han va faktiskt imponerad av våran insatts! Där ser ni alla som skrattade åt oss, Vi kan om vi vill!!
Vi va ju givetvis tvugna att fira våran lyckade framgång genom att gå ut en sväng på kvällen!
Tack för en trevlig kväll även om ni belv väldigt fulla! haha! ;)

I dag va jag å my siss ner i frillesås å sola. Det va väldigt skönt vill jag lova! Första gången på 5 månader... Ååå, underbart!! Tror kankse jag måste ner imon igen.. Måste ju fuska så mycket de bara går nu innan Affe kommer hem från Thailand!

Fick den stora äran att köra Sandra till jobbet i morse också... Hon ville inte köra efter gårdagens godheter så kvart över 7 väckte hon mig lite försiktigt och sa till mig att gå upp! Gulliga lilla du..! INTE! Är död nu tack vare dig sugar!

ooo xxx

1 kommentar:

Snor och Glamour sa...

Ville bara säga puss o kram innan jag åker på min utbildningsdag!
ooo xxx