tisdag 5 maj 2009

Saknad..

Pratade precis med mitt hjärta i telefon å insåg att jag saknar honom mer än jag trodde jag skulle göra... Han och dom andra va snart framme på Åland fulla som ägg! haha! Mycket festligt!

Idag har jag fått mina långa fina naglar tillbaks, eller a.. fått å fått...!! Tack Elisabeth, dom blev jätte fina! Ååå, jag är så glad över dom, har saknat dom hela vintern!!! Rosa blev dom denna gången! Tänkte lacka lite glitter över nu så jag blir extra vårfin!

Imon ska vi ut å ta ett glas vin e de tänkt... Sen ska vi ut både fredag å lördag. Fan va kul vi ska ha!! Just like the old days, eller hur gumms?! ;)

Måste göra ett röj här imon bara.. Fixa alla mina kläder som ligger nerpackade. Allt ska tvättas å in i garderober.. Usch va tråkigt!! Drygt å sitta å vänta på tvättmaskinen också.. 2 timmar! Känns inte alls kul nu när jag tänker på de.. Kommer ligga å dra mig länge imon enbart för att dra ut på de! Aja, de är ett senare problem.. Det största problemet just nu är att jag precis kom på att jag inte har något att ha på mig i helgen! Måste kankse möjligtvis ta en runda på kungsmässan imon istället! haha!
Näe, nu e de nagelmålardax sen tvätthängningsdax...

pussåkram

Inga kommentarer: