fredag 26 juni 2009

En skräckslagen älskling!

Här har de hänt grejer sen sist!
I onsdags hade vi en underbar kväll nere på Prinsen. Och en liten överraskning blev de när Annisen bestämde sig för att lämna sin trygga lilla håla å åka in till stora stora staden för att joina and spend the night! Mycket mysig tycker jag! Sing star på högsta volym fram till kvart över 3 på natten avslutades denna lyckade kväll med! ;)

Igår vid halv 6 bar de av mot götet med LISEBERG som destination!
Så otroligt mysigt! Å sååå sjukt kul hade vi!!! De är konstigt de där med Liseberg, de spelar ingen roll hur gamal man är de är lite kul ändå.. Alla har vi våra barnasinnen kvar! Å Christoffer, vilken tönt! haha! Skek som ett litet barn å va helt skräckslagen! Såå söt e du hjärtat! Tack för en jätte mysig kväll! Jag hade the best time så att säga! Helt underbart va de!

Idag har jag hjälp Sara Bengtsson å flytta lite också. Duktig har jag varit! haha!
Burit sängar, lådor, högtalare aa, you name it!! å på tal om henne så ser jag att hon kommer med ett mega lass till nu! haha! mass kläder å grejer men ingen hjälp ville hon ha!

Nä, nu ska jag som pappa brukar säga, slänga min underbart vackra kropp in i duschen. För att senare åka ner till mami å papi å alla andra gubbar som ska ha partaj där nere idag! Grilla å grejer, gott gott! A, så får vi ju inte glömma att fotbollen är i kväll också. Final å grejer! Mycket intressant... Eller, INTE! haha! näe, klart man får hejja lite... Hejja, Hejja Sverige!

peaceandlovefornow!
ooo xxx

1 kommentar:

Anonym sa...

För d första : jag e ingen tönt ! Dom där grejerna på liseberg e inte å leka med ! För d andra : Du har en jätte underbar och fin kropp som jag håller med dig om :) för d tredje : Så e d semifinal idag och inte final ! du e för go Älskling ! Love ses snart