onsdag 24 juni 2009

Underbara väder!

Börjar få lite smått panik över att jag har varit så fruktansvärt lat och inte orkat åka ner till stranden idag! Har i stället suttit ute på altanen med Loffe, Jocke, Sandra å Anna.. Mycket trevligt sällskap och många härliga skratt! Väntar nu My love som snart kommer hem och ska fixa så jag kan titta på bilderna han tog när vi passade Julia igår. Vi lekte på lekplatsen. Klättrade i träd, snurrade och gjorde andra akrobatiskaövningar på klätterstängern, gungade gungbräda, åkte rutchkana, promenerade ner till stranden, doppade fotarna i the big ocean och höll på å frysa ihjäl. Skrev i sanden m.m. Helt underbart va de! De gulligaste va när Julia smög fram till mig och viskade i mitt öra, - "Diana, jag har saknat Christoffer!". Så söt va hon då! Men jag fick ju absolut inte säga något till Christoffer för de blev de ju pinsamt! haha. Sötnöt unge! I morgon ska jag ligga som en strandad säl på Annas altan eller 20 m längre ner på playan och inte röra mig 1 cm.. Sandra ringde precis å fråga om hon fick kidnappa mig till Liseberg imon också, så vi får la se om de blir strandad säl eller spyfärdig yrhöna!

Siss och mini siss kommer med bussen om en stund också, då står frissering på agendan.. På både mig och my love. Tur att man har en syster som går frisör! Inte alla som har den lyxen inte..!
Återkommer förhoppningsvis med bilder från "barn passningen" senare.
Hoppas på att jag ch datan kankse är lite bättre vänner idag än sist!

ooo xxx

Inga kommentarer: