onsdag 17 juni 2009

Feeling två!

Som ni märkte så fortsatte jag aldrig på föregående inlägg igår som jag sa. Å jag kan inte fortsätta på de nu heller då jag sitter vid Christoffers data å har alla bilder på min! Skulle ju kunna byta, bara de att mitt internet har flippat ur... De går såååååååååå långsamt att man blir irriterad av att bara tänka på de! I går va de nära datan åkte ner från balkongen på framsidan! Nog om de.
Idag är de ganska fint väder va jag kan se härifrån iallafall, synd att jag inte mår riktigt bra bara. Har lovat att åka till tygaffären vid snäckan å köpa garn till mamma så de får jag väl iallafall fixa. Sen måste jag köpa en almenacka också. Har kommit fram till att jag inte har någon för i år! Måste og antagligen åka ner å jobba idag också, verkar inte som om jag kommer få tag i någon som kan jobba för mig. Väntar på svar från min kusin nu, hon borde ha rast snart! Näe, nu e de dax att fixa facet å sen ta en tripp ner till innerstaden å fixa garnet å köpa frulle!

peaceandlove. Takecare!
ooo xxx

Inga kommentarer: