tisdag 16 juni 2009

Feeling..

Tror ni jag har haft tråkigt hela dagen idag så tror ni väldigt rätt!
Har varit hemma från jobbet idag å legat på soffan hela dagen.. Skönt till en början men fruktansvärt tråkigt för tillfället.. Har fortfarande ont i huvudet och tror jag till och med har feber. Fryser ena sekunden å är glödhet andra. Ingen höjdare direkt. Ensam har jag varit större delen av dagen också. Förutom dom två korta stunderna Christoffer va hemma då. Han va så söt förut å hade köpt med sig mat till mig! Clubsandwich med kyckling å bacon från Karma! Helt fantastiskt! Nu är han iväg å umgås över en bit mat med sin pappa. Har ingen aning om när han har tänkt att komma hem så jag får roa mig själv genom att för fjärde gången idag skriva ett nytt blogginlägg! haha! Så mamma å Bubba.. Klaga inte på att min blogg inte är uppdaterad!! ;) Ska ner till familjen i Åsa nu å hämta min post lite snabbt.. Det är ju den enda trippen jag kommer göra utanför dörren idag! Fortsätter på detta inlägget senare. Tänkte ge er en liten inblick från gårdagen då jag å Bubba va å shoppa krukor, blommor å jord i närmre 3 timmar! Det är svårt när man har beslutsångest! haha! talk to you soon! ooo xxx

3 kommentarer:

Snor och Glamour sa...

Jag skall inte klaga på din uppdatering mera. Inte i dag i alla fall! ;)
ooo xxx

sandra sa...

haha ... vagnen och jag kom ju överens riktigt bra ! skulle bara stått handikappstillstånd på den =)

Diddi sa...

näe, där ser du mamma! jag kan om jag vill! å Sandra, nästa gång gör vi en egen skylt med handikapp! ooo xxx