lördag 20 juni 2009

Mikael har förgyllt våran tillvaro totalt!

Haha! Mikael och hans underbart dumma kommentarer har förgyller allt idag!
Christoffer - Just de ja! Rocky 4 kommer ikväll!
Mikael - Ja, men glöm inte att Rocky 3 kommer innan Rocky 4:a...
Christoffer - Nähe!

På altanen pratade vi om toningen på balkongerna, och satt och disskuterade va de va för material. Om de va tyg eller inte...
Christoffer - Ja, men tyg speglar ju sig inte så..
Mikael- Jo, men titta in på dina lakan så ser du ju att de speglar sig!

Mikaels kommentar till det hela. - Jag kan ju inte hjälpa att min hjärna inte är lika utveckad som alla andras!!
Och nästa kommentar löd - Nu är jag ju nervös för att prata ju.. Jag kanske ska gå över till cp-barnen och umgås lite. Där kankse jag framstår som smart!





Mikael Westerberg som fyller 28 år den 20 Oktober i år är från Åsa och ville även att jag skulle tillägga att han va singel!













Nu har Rocky 3 börjat, som kommer innan Rocky 4:a..
Sen blir de film! Den nya Wallander. Skulden.

ooo xxx

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejje!
Inte visste jag att du bloggade?! Och redan när du var häruppe? Jättekul att höra ifrån dig iaf! Vi har nu haft öppet i två dagar och det känns helt okej. Sajmon står i köket och jag, Marin, Pelle och Ingalill springer på golvet. När kommer ni hit och hälsar på?! Kramar!
Kulanda