fredag 10 juli 2009

Värls-smäst!

Haha! Jag å Sandra har haft lite mys här nu ikväll. Va först på Donken, sen uppe hos Loffe en snabb å pussade lite på Henning, köpte cola, chips och dip. Hyrde världens dåligaste film genom hela universums historie. Helt sanslöst dålig va den!! Men se klart den, de skulle vi! Trodde aldrig sen skulle ta slut..! Nu har Bubba precis åkt hem å jag sitter här i min ensamhet i soffan med CSI Miami på tv:n å datan i knäet. Tycker inte om dehär alls, å de e en hel vecka kvar dessutom! Har inte ens varit själv i ett dygn än ju! Funderar på hur i helskotta jag ska kunna sova! Lär ju höra å se spöken överallt. Hoppas på att Micke tar sitt förnufft till fång å bestämmer sig för at sova här i natt i stället för att åka hem till Åsa..
Jobbar gör jag imon också, är inte ledig förens på tisdag.
På måndag åker mamma, Louise å Julia till Cypern. Pappa får vara hemma å passa hunden! Haha! Kul att jag blev medräknad i familjen! Näe, just de ja!! Jag bor ju inte hemma längre! Då får man tydligen inte följa med på familjeresor bara för de.. ;) Just kidding!

Nu e de dax att plocka fram kontonummer å skriva upp alla jobbtider så man får lite betalt också! Får väl försöka sova lite om ett tag också...
Skriver mer i morgon om jag överlever natten!

Peaceandlove.
oooxxx

1 kommentar:

Snor och Glamour sa...

Men älskling du är alltid välkommen att sova hemma! Mamma har alltid en plats till dig, det vet du.
Hoppas du överlevde natten och inga spöken kom och tog dig!
Ha en bra dag på jobbet!
ooo xxx

Ps. Jag önskar verkligen att du kunde följa med oss till Cypern men du vet ju varför det inte går...jobb, jobb, jobb!