lördag 11 juli 2009

One done..



















Sådär ja, one done. Six to go! haha! överlevde första natten ganska bra ändå.. Jag har vaknat några gånger av att de va ett jäkla liv här utanför, men de va ingen större fara. Trodde de skulle vara värre än va de va faktiskt! haha! I morse 10 över 7 ringde telefonen, de va Christoffer som äntligen hade kommit fram efter 22 timmars resa! Skönt! Klockan va då runt halv 11 på kvällen hos dom och dom skulle gå ut å käka middag! Allt hade gått jätte bra och jag slapp vara orolig länge!
Ikväll blir de bio för min och i alla fall Sandras del, kankse några fler. Bergarkungen 20.40 med The proposal på duken! Sandra ville så gärna gå så hon bjöd med mig! Man tackar, man tackar..
Now it´s time för att göra sig i ordning för some work. Börjar 12 idag ju. Gott!

C ya! oooxxx

2 kommentarer:

Snor och Glamour sa...

Viken tur för er att jag redan sett den för annars hade jag följt med!!
Den e jättebra!
ooo xxx

Diddi sa...

de hade du inte fått! tjejkväll va de, inte tantkväll mamma! ;) oooxxx