fredag 28 augusti 2009

Bullar!

De blev inget med uppladdningen av mitt lilla mission som ni kanske märkte.. De vill inte som jag helt enkelt så de blev nerlag ögonaböj!

Igår bakades de för fullt här hemma hos oss. Kanelbullar! gott gott!
Låg i soffan och kände för att hitta på något, och fick då den perfekta idéen att baka bullar! Christoffer va väl inte jätte på direkt kankse, men med lite valp ögon och övertalning så löste de sig det också!
Hittade ett recept på internet och satte igång! Konstigt nog blev de bara 38 stycken kanelbullisar på ett recept som va på 60 stycken! Kan tänka mig att dom resterande bullarna låg i magen på Christoffer som va å nalla på degen stup i kvarten! Söt! Kände mig som en riktigt morsa igår när jag stog där å sa till honom att om han äter för mycket så kommer han att få ont i magen! Fy dig! Inte pilla mer nu! haha!
Höjdpunkten va ju ändå när bullarna va klara och vi kröp upp i soffan med varsin nybakad varm kanelbulle och ett kallt glas mjölk! Mmmm.. Mums!

Imorgon är de jobb mellan 12 och halv 6 sen blir de kräftor och vin med vännerna!! Gotta gotta!

Peaceandlove.
ooo xxx

1 kommentar:

Snor och Glamour sa...

Å i kväll va det kräftor och cola med mamma, pappa o syrrorna!!
Snygg i håret blev du också!
Älskar dig!!