fredag 28 augusti 2009

Å resultatet blev..

HÅRLÖS! haha! Fick äntligen tummen ur och fick Louise till att klippa mig!

Pause i skrivandet.. Emelie Lovisa Karlsson ringde. Återkommer snart!!
5 minuter!
10 minuter!
15 minuter!
20 minuter!
25 minuter!
Och nästan 30 minuter.. I'm back! ;)

Tillbaks till tummen ur, hårlös och klippandet nu då..! Tog lilla röda faran och drajvade ner. Plockade upp Siss och åkte till Ica. Handlade lite och sedan tillbaks till mami och papi! Lekte lite med Julia, flög "flyf-flan" och mamma va snabbt framme med kameran.. Som vanligt! (Ni lär ju kunna se bilder på de i hennes blogg sen skulle jag tro!) Efter lite om och men blev det långa håret helt plötsligt 10 centimeter kortare om inte mer!!
- "Jag har inget hår kvar! Fattar ni?!"
Haha! Näe, de blev faktiskt jätte bra! Trots att Louise flera gånger "klippte lite som hon själv tyckte" som hon uttryckte de.. Vi klipper lite här och lite där sa hon. Lät ju väldigt tryggt men snyggt blev det och jag är nöjd!
Riktigt så illa som det låter va de ju inte heller, har kankse en liten tendens till att överdriva och låta lite dramatisk emellenåt!

Bild på nyklippet kommer!
Nu kom Christoffer och Mikael så de e väl dax att vara lite social..!

Peaceandlove.
ooo xxx

1 kommentar:

Snor och Glamour sa...

Du blev jättefn i håret! Louise fixade det kanon och du blev bara lite skalligare än innan!

Ha ha! Varför tror du att jag lägger ut bilder på dig i min blogg?? Hi hi!

Kommer nog vägen förbi dig på jobbet i morgon och säger hej!

Puss puss!