onsdag 19 augusti 2009

Jaha, då va Saras regler uppe nu då!

UTMANINGSREGLER!
Goddag!

Nu kommer reglerna för er som har utmanat mig.
Här är namnen på dem som än så länge har gått med.

1. Diana
2. Sandra
3. Sara
4. Putte
5. Pia
6. Jag

Först och främst vill jag säga att jag är högst seriös när det gäller detta och jag hoppas att ni är det också.
Glöm inte att det är en utmaning.


Regler
1. Du får inte äta godis (choklad, smågodis tuggummi med socker, ja ni fattar)
2. Du får inte dricka läsk, eller drickor med socker.
3. Du får inte äta bullar,(kakor, bakelser, tårtor ja ni fattar.)
4. Du kan välja att ha en "svulla-dag" i veckan men då får du endast äta gotta på den dagen.



Dessutom har jag utvecklat ett poängsystem för att göra det lite roligare och man ska känna sig mer motiverad.

Pluspoäng!
3 Poäng för en hel dag utan godis
2 Poäng för en hel dag utan läsk
1 Poäng för en dag utan kakor eller bullar m.m

Du kan också välja att avstå från kolhydrater som jag. Jag har valt ut tre saker som du inte får äta ifall du vill ha mer poäng.

5 Poäng för en hel dag utan potatis, pasta eller ris!

Minuspoäng!
2 minus ifall du äter godis
3 minus ifall du dricker läsk
4 minus ifall du äter kakor eller bullar m.m
1 minus ifall du utnyttjar "svulla-dagen"


Försten upp till 50 !
Lycka till!

KUL! jag kommer dö nu när jag inte får min cola!!

Inga kommentarer: