tisdag 18 augusti 2009

Renovering!

Vill göra om här i min blogg.. Är trött på detta utseendet nu. Får åka ner till mammsen någon dag så hon får give me a hand så att säga! Fattar ju ingenting själv.. Hur komplicerat och trixit som helst ju!! Har hittar jätte mycket fina bloggar och har massa massa förslag på hur jag vill ha min! Gäller bara att verkställa dom också! haha!

Ska in i duschen nu sen ska jag med Pamps till gbg.. HOn ska göra naglar och vill inte åka själv! Vem vet, jag kankse kommer hem med ny design på mina också! haha!

peaceandlove.
ooo xxx

3 kommentarer:

Snor och Glamour sa...

Du får mer än gärna komma ner så vi kan pimpa din blogg! Det finns hur mycket fint som helst att göra. Vi får bestämma en dag när vi e lediga, eller helgen kanske!
Puss & Kram

Jannike sa...

Tack så mycket:) Va du i Åsa igår? Kram

Diddi sa...

näe, inte igår näe.. de va längesedan ja va nere nu.. va nere förra tisdagen.. tänkte du på? kram