tisdag 18 augusti 2009

Utmaning..

Va inne på Sara Bengtssons blogg för en liten stund sen och hittade detta inlägg..

Igår började jag med en utmaning till mig själv. Jag ska inte äta godis, bullar, kakor, glass m.m. Ingen läsk!
Har även börjat dra ner på kolhydrater som ris, pasta och potatis.

Jag tänkte ifall det skulle vara så att någon vill utmana mig i detta och se vem som kan hålla sig längst.
I alla fall det här med godiset. För visst är det så att man är jävligt duktig och vinnarskallen växer när man har någon att tävla emot?
Okey, det måste ju finnas ett pris tänker ni... Jag ska fundera på det, det beror på hur många som vill gå med.

VEM ÄR MED MIG?



Jag kommenterade och skrev att jag är med på godis och läsk fronten!!
Inte för att jag tror de kommer gå så bra, men ett försök är de ju värt iallafall! haha!

ooo xxx

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fan va bra Diana, nu blir jag taggad!

Snor och Glamour sa...

Jag hänger på, fast jag kanske inte räknas...du vet varför!
ooo xxx