tisdag 15 september 2009

Duktig flicka!

Japp! De e va jag är de! Har varit ute med Lukas, hängt upp två maskiner tvätt, plockat in och ur diskmaskinen, fixat en pärm till alla Lukas papper, vattnat blommorna, röjt och pillat lite.. Ja, duktigt gjort med andra ord! Nu är det bara de absolut tråkigaste kvar.. VIKA de som varit i torktummlarn. Finns inget tråkigare tror jag, Någon som inte håller med?!...
.... Någon?
.. Inte?!
Näe, Precis. Tänkte väl de!

Det blev faktiskt en visit i Åsa idag. Lukas och Wilma busade och jag hann med en minst sagt snabbvisit-kaffe-cigarett hos Anna.
Eftersom jag då fyller 21 ½ år idag fick jag en present av min kära underbara bästaste mami..
Ett väggord. Jätte jättefin, och den passade perfekt under klockan där jag bara skulle ha den direkt när jag såg den! Kanon bra blev de!
Eller va tycker ni?!
Det självklara valet med texten blev ju givetvis Amor vincit omnia! haha!
Som mamma sa idag till mig och Christoffer, de har blivit så. Det är erat ordspåk! Eran kärlek verkar ju övervinna allt med tanke på allt som varit coh så.
Det stämmer faktiskt! Jag funderar faktiskat på att tatuera in det någonstans.. Fast först skall jag göra mormor och morfars namteckningar.. NÄR jag har tagit mod till mig! haha!!
..........................................
Vet inte om jag har visat er den andra grejen mamma har gjort till mig.. Bokstäverna som blev en planka i stället?! Tror inte jag har gjort de.. Får ta kort och lägga ut bild på den i morgon!
............................
Näe, fy f-n.. Nu väntar tyvärr vikandet! Trååååååååååkigt!! Men men.. viker ju sig inte självt så va ska man göra..?!
....................
Peaceandlove.
ooo xxx

3 kommentarer:

Snor och Glamour sa...

Så fint det blev! Och RAKT också!!!! ;)
Ha en bra dag!
ooo xxx

Diddi sa...

haha! japp, de va christoffer ögonmått de! duktig kille! ;)
ooo xxx

Emilie sa...

Hejen! Kan du fråga din mamma var hon har köpt "väggordet", vill också ha ett.. Puss Emelie Lovisa Karlsson..