torsdag 17 september 2009

Nanig..

Är nanig idag, dock inte så nanig som jag borde vara.. Väcktes av Lukas i morse, han ville absolut inte sova längre och de fick ju självklart inte jag heller! Ett kräk va han vid de tillfället för övrigt.. Då låg han inte på plus eller stod högt i kurs direkt! Haha!
.~.

De va skit skoj å jobba igår! Mer folk än i lördags men ändå ganska lugnt. Va hemma vid tjugo över fyra halv fem i natt.. Tur att man är natt-människa annars hade man ju dött!!
Kom fram till igår att de spelar ingen roll hur gammal eller ung man är för man beteer sig likadant på fyllan ändå.. Fast äldre är nästan värre faktiskt! Sjukt kul att titta på folk vill jag lova! ;0)
............................................................
När jag kom upp till kontoret och skulle redovisa min kassa undrade Stefan va faaan jag hade gjort där nere egentligen... Jg blev typ rädd å tänkte, Shit! Va har jag nu gjort?! Men han blev bara väldigt förvånad över att jag hade sålt för lite över 10.000 kronor på en kväll som igår. Han frågade om jag hade klätt av mig för att få folk att köpa!! Haha! Han är rolig den filuren! :0) Har alltid haft en bild av honom där han är lite översittare och lite halv-tyken, men oj va fel jag har haft.. Han är jätte snäll och sjukt rolig ju! Där ser man, där ser man.. Han va i allafall nöjd och tyckte absolut jag skulle jobba lördag!

.~.

Idag ska Angelica komma hit å dumpa sina vilddjur! Vi ska passa dom en stund medans hon åker iväg på visning.. Hon har hittat ett hus här i Kba, Hede närmare bestämt, som hon är intresserad av! Hoppas de kommer falla henne i smaken så vi får något att pyssla med framöver!!
.......................
.~.


Lovade ju bilder på skylten jag fick av mami också..
De kommer här!



Fina, Eller hur?!
Min mamma hon e allt bra duktig hon! Och nu skall hon börja sälja skyltar och annat dylikt också! Klappa på henne.. Klapp, klapp...! <3

.~.
................................
Dax för promenix med lillen.. Hörs senare!
Peaceandlove.
ooo xxx

Inga kommentarer: