tisdag 29 september 2009

Hypernervokustiskadiafragmakontravibrationer!

Haha! Min lilla lilla bebis har fått hicka! Stackarn... Han hickar för fullt och hela han hoppar!!
Märte att uppdateringen som vanligt va på topp här... Eller inte! De har ju hänt lite sen sist jag skrev... Vi har tex. varit med Angelica och Ulf och tittat på huset dom är intresserade av, vi har varit nere hos Eva och Christoffer har installerat både hennes och Jimmys avfallskvarnar, då passade vi samtidigt på att äta lite go mat och fika lite! Vi har varit på hockey.. Frölundas första hemmamatch som va mot Timrå. Frölunda vann så klart med 3-1!! Bio har vi hunnit med också, Flickan som lekte med elden såg vi! Den va jätte bra! Storhandlat har jag också gjort!

Denna veckan blir de ganska mycket jobb faktiskt! Ska bli skönt!
Jobbar på Nello idag mellan 15.00-19.30 i morgon jobbar jag på Deep 21.30-03.00
Torsdag på ViValdi 16.30-23.30 ledig fredag och jobbar både på ViValdi och Deep på lördag!
Det kan nog allt bli en intressant vecka detta! haha!

Valpkursen börjar nu på lördag också, det ska bli jätte kul! Det ser vi verkligen fram emot!!
Åkte vägen om mamma och pappa igår kväll, då fick vi låna deras videokamera så nu ska här filmas! Måste ju passa på nu när han är så rolig med sina kullebyttor och volter! Han slår knut på sig själv när han leker ju!!

Idag är de grabbkväll som gäller här hemma.. Brynäs-Frölunda på tv:n, massa öl, pojkar och pizza. Jag blev ju självklart utslängd, så för min del blir de vinkväll nere hos Eva med henne och Angelica efter jobbet! Och Lukas, han ska med mig han!

Duschen kallar!

Peaceandlove.
ooo xxx

1 kommentar:

Snor och Glamour sa...

Nu tror jag att jag kan det där ordet!!! Har försökt att lära mig det varje gång jag öppnar din blogg :)
ooo xxx