fredag 25 september 2009

Mission...

.. Almost inposible! Försökte mig på att städa lite när jag kom hem från Ullared. (Återkommer till Ullared senare..) De va bannimej lättare sagt än gjort vill jag lova! Lukas glad och lekfull som han är skulle ju givetvis hjälpa till.. Dessvärre va han ju bara ivägen den lilla stackarn! Dammsugarn är inte så värst rolig, den är mest läskig. Men ändå måste han ju vara där och bita lite grann iallafall.. Dammvippan, den är rolig den! Den kan man jaga och hoppas jätte högt efter. För att inte tala om golvmoppen, den du! De finns nog inget roligare..! Han sprang och sprang och sprang efter den där j-vla moppen och gjorde kullebyttor och volter om vartannat eftersom han är så fruktansvärt klumpig och dum att han prongt ska springa och jaga den på just den fläcken man precis moppat av. Halt med andra ord!! Han va så söt! Och när jag skakade mattorna, herregud! haha! Underbara lilla varelse!
Älska!!
Ja, som jag nämde tidigare har jag ju även varit nere i Ullared idag. Klockan 6 i morse ringde klockan.. KUL! haha! Men, jag va faktiskt inte så trött som jag trodde jag skulle vara.. Tankade och plockade upp Pamela och vidare till Lollo. Klockan 2 minuter över 7 (eftersom Lollo va sen! ;0) )började resan neråt. Väl nere va de knappt några bilar alls, men till våran förvåning va det för att komma in!!! Väl inne (gick väldigt fort) va det inte så fruktansvärt mycket folk, men vi ställde ändå ifrån oss våra vagnar och sprang runt. Då det enda jag skulle ha va en golvmopp och ett tvättställ, de tackade plånboken så mycket och bockade för! Köpte givetvis lite mer, men bara sånna där nödvändiga saker. Typ fryspåsar, bakplåtspapper, sköljmedel.. Ja, sånna där tråkiga men behövliga saker helt enkelt.. Köpte inget onödigt alls faktiskt.. Inte en pinal. Duktig!!

Nu ska jag börja med lite mat, är vrålhungerig!
Ha de fiint!

Peaceandlove.
ooo xxx

1 kommentar:

Snor och Glamour sa...

Å så talar du inte om för din mamma att du skall till Ullared!!??
Rackare!
ooo xxx