onsdag 7 oktober 2009

Avfallskvarn..

Då va de dax för mami och papi att få sin kvarn installerad idag då. Har varit mkt med dessa kvarnar nu det sista.. Men de är ju bara bra, övning ger färdighet som man brukar säga!

Wilma och Lukas va jätte duktiga igår när vi gick till fritids för att hämta Julia. Dom går så himla bra i hop och det är jätte skön! Snacka om att de blev en heldag för dom båda två igår, Lukas sov som e stock hela kvällen när vi kom hem och Christffer frågade va f-siken vi hade gjort med dom under dagen... Dom har lekt svarade jag glatt! haha!

Ska ta med mig min data ner sen tänkte jag.. Mamma ska få visa hur man laddar ner de där programmet hon babbla om igår så jag äntligen kan få göra om i min blogg!!

Haha! måste berätta det bästa idag.. Bäddade sängen i morse, Lukas lika galen som vanligt.. Precis efter gick jag runt och letade efter min mobil i aa, 1 timme utan att överdriva innan jag till slut gav upp.. Satte mig med Lukas i knäet i soffan och surade, då de plötsligt började låta mkt underligt innifrån sovrummet.. Går in och tittar men ser inget ovanligt... släpper ner Lukas i sängen och han får totalt dampanfall.. haha! då visar det sig att jag har bäddat in mobilen och inte hört när den har ringt!! Smart gjort va?! Lukas tyckte de va väldigt kul iallafall och de va faktiskt hans förtjänst att jag hittade den! Duktig ponke! <3

Nu skall jag ringa upp Erika från jobbet.. Hon hade ringt.

Bloggar senare i kväll när jag förhoppningsvis har fått ordning på bloggen!

Peaceandlove.
ooo xxx

1 kommentar:

Snor och Glamour sa...

Jag ääääälskar min kvarn! Letar febrilt efter något att stoppa i den hela tiden!
Ibland hänger pappa löst! :)
ooo xxx