måndag 12 oktober 2009

Nytt namn?!

I går tappade mammas ängel sin första tand! Börjar bli stor kille nu! Sötnöten där!
Just nu sitter han och håller koll på alla ungdomar som har rast och är utanför Arnäs.. Ordning och reda skall det vara på dom! Så söt är han och han har verkligen stenkoll på varenda steg dom tar! Kankse skulle han varit en polishund i stället?! haha!

I lördags va det första gången på valpkursen och han skötte sig jätte bra! Det va väldigt kul och nyfiken som han är skulle han ju försöka hälsa på ALLA samtidigt!
Eftersom vi har fuskat lite och Marja redan hade visat det mesta vi gjorde för mig så va vi ju bäst i klassen..! Denna gången iallafall.. Får la se hur de blir nästa! ;) Han verkar vara väldigt lättlärd och sammarbetsvillig så de ska nog gå kanon bra tror jag!

Anna åkte för en stund sedan, hon va här på kaffe innan jobbet.. Mysigt!

Emil va förbi här en sväng igår och skulle hämta grillen.. Blev en busstund för "Lusifer" som Emil alltid kallar honom... Det värsta är att han har börjat lyssna på de! haha! kankse borde byta namn?! Lusifer.. Nja, vet inte riktigt jag.. Va tycker ni?! ;)

Funderar på att åka ner till Åsa en sväng... Mamma kankse vill ha tillbaks sin bil! Kankse ska ringa å kolla de... Fast de e klart, då har ju inte jag någon! haha!

Dax för promenix med Lusifer!
Hörs kankse sen!

Peaceandlove.
ooo xxx

1 kommentar:

Snor och Glamour sa...

Jag föredrar nog Lukas ändå! Han e världens bästa Lukas!!
Hoppas du gillar mitt bus på bloggen...vill du inte ha det får du bara radera det..men jag tyckte det va fint!!
Ha en kanondag och tänk på mamma hela dan!!
ooo xxx