onsdag 18 november 2009

Galen!

Idag har jag och Nisse varit ute på Nordgården och lunchat. Självklart för att hälsa på Michaela då, Den underbara!! Vi hade jätte mysigt och de pratades hej vilt! Mickans son kom på en snabb visit också! Trevligt, trevligt!
Passade ju givetvis på att gå in en sväng till Helen också, på Nordgårdens Linnéa... Gissa om jag blev helt sjuk?! Guuud va mycket fint! Jag nästan dog! ;) Massa nya smycken, kuddar, lyktor, kläder, sjalar.. You name it! Ååå, vill ha allt, allt, allt!!!! Blev helt kär i en av sjalarna hon hade.. Hur fin som helst va den. Stor och go! Varm dessutom! Hade passat mig perfekt... Brun-beige va den också! Vill ha nu! Men nej, det tillåter INTE plånboken! Nej, nej...

Har ju glömt att berätta att jag igår ÄNTLIGEN fick solat! Hur underbart va inte de då?! Ooh.. I like!! Medans killarna tittade på hockeyn, passade Lukas och drack några öl passade vi allt på jag och Sara! Grymt skönt va de vill jag lova!

By the way... Någon som har ett jobb över?!
Blir galen av att gå hemma!!

ooo xxx

Inga kommentarer: