torsdag 19 november 2009

High life!

Ja, som rubriken säger.. High life, men det är nog bara förnamnet ändå! Otto har varit här med Boris hela dagen idag! Boris är en 3 månaders gamal valp... Behöver jag säga mycket mer?!

Låter bilderna tala, tror ni förstår precis vad jag menar efter en liten titt!!







Kolla stilen på Boris! Stört skön!! haha!
Ni kan förstå att Lukas är helt slut nu va?! Han ligger här jämte mig i soffan helt utslagen.. Han reagerar inte ens på när hundarna skäller på tv:n! Tittar för övrigt på Djurpolisen i Houston och är förbannad på alla jävla idioter i världen som absolut inte skall ha djur! Hur faan tänker dom undrar jag då?! Helt ofattbart!!!!

ooo xxx

1 kommentar:

Snor och Glamour sa...

Ha ha vilken stil han har Boris! Nästan värre än Lukas när han sitter på rumpan!
Pussa prinsen från mig!
ooo xxx