måndag 16 november 2009

Och världens stösta klant är...

... självklart jag!
I lite små panik sådär skickar jag ett mess till Sandra om att hon inte alls får lov att åka hem till Sverige över lönehelgen som vi hade hört att hon skulle.. De va ju den helgen som jag och Sara har bokat och planerat klart att vi skall överraska och komma upp till henne! Kul, nu visste hon ju de... Men inte nog med det så frågar hon vilken helg jag menar.. Om jag menar hennes lönehelg eller våran lönehelg!!! Hmm... De visar sig då att hon självklart får lön helgen innan oss och att hela våran brilianta plan hade gått i krash!! Åååå, va jag älskar mig själv och min stora käft som aldrig kan vara tyst emellanåt! Aja, nu vet hon ju i allafall... Den 27 kommer vi!


Peaceandlove.
ooo xxx

1 kommentar:

sandra sa...

haha ! du är så smart Hubba !! Men jag blev riktigt glad av att få veta det ialf.. men tänk vilken överraskning det hade varit att öppna dörren och där står ni ! hehe , men men nu är det som det e ! See you den 27 =) LOVE IT !