torsdag 12 november 2009

Saknaden av en ängel..

Idag för 2 årsen flög världens finaste ängel upp till himlen och lämnade kvar oss andra här nere.Du lämnade efter dig en underbar dotter som också är min mamma.Du lämnade efter dig ett fint hus som vi så lyckligt bor i nu.Du lämnade efter dig så otroligt många och fina minnen.Jag tillbringade nästan alla dagar av mina 17 år tillsammans med dig men nu får jag istället tillbringa mina dagar tillsammans med en gravsten.Hade gjort precis vad som helst för att få tillbaks dig ner till oss för vi behöver dig!2 jobbiga år har nu gått och det känns som igår när mamma berättade det hemska beskedet, mormor är död!

Jag älskar dig från dagen jag föddes tills dagen jag flyger upp till dig! ♥

Detta inlägg hittade jag på min systers blogg... Det skrev hon den 9 November och som ni förstår förlorade vi då våran älskade mormor för två år sedan..
Jag kan inte hålla med henne mer, hon har fångat allt som jag nog tror alla känner!
Jätte fiin skrivet siss!

000 xxx

1 kommentar:

Snor och Glamour sa...

Visst var det fint skrivet! Hon har verkligen fått med allt! Precis som vi alla känner!
Ha en bra dag hjärtat!
Älskar dig härifrån och till evigheten!
ooo xxx